På svenska In English  Auf Deutsch    

Tack för att du har valt att köpa dina varor hos butik21.com!

Vi hoppas att du blir nöjd med din beställning.

Om det mot förmodan skulle vara något fel på varan, leveransen eller om du vill utnyttja din ångerrätt, så kan du kontakta oss, via e-post till info@butik21.com eller telefon 08 27 88 50.

Ångrat köp

Du har 30 dagars öppet köp på dina varor från det datum vi skickade varorna. Detta står i bekräftelsen av sändningen eller på kvittot/fakturan. Det gäller då att varan är oanvänd och att originalförpackningen finns kvar. Detta är av hygieniska skäl.

Vid ångrat köp betalas returporto av kunden.


Felaktig vara
Om varan är felaktig eller trasig, täcker vi självklart kostnaden för returporto. Då ber vi dig att kontakta oss så skickar vi en returpåse (endast inom Sverige). I annat fall återbetalar vi portokostnaden i efterhand. Vi täcker bara kostnaden för att skicka som vanlig post. Vi täcker inte kostnader utöver dessa summor, som t.ex. rekommenderad post.

 

 Du kan göra ett byte till annan storlek eller färg av samma vara, eller vara till samma pris eller lägre. Vill du byta till en annan dyrare vara ber vi dig att då returnera varan och göra en ny beställning.

Om du returnerar allt som var med på fakturan behöver du inte göra någon inbetalning. Om du returnerar någon del av det som är med på fakturan, drar du av beloppet för det du returnerat och betalar in resterande belopp. Vid annan förbetalning återbetalar vi dina pengar för hela beställningen.

Du kommer inte att få någon ny faktura om du inte specifikt ber om det. Då kan du ringa, maila eller meddela i returpaketet att du önskar ny faktura.

Det är viktigt att du bifogar en kopia på din faktura/kvitto eller ett brev där ditt namn, din adress och ditt ordernummer står så att vi enkelt kan se vem avsändaren är. När returen är behandlad meddelas du genom ett e-mail.

Returadressen är:
butik21.com
c/o NHM Supplies AB
Box 11050
161 11 Bromma

 

Tack för att du handlar av oss!